
Dealer BMW Premium Arena Dobroń.
Jeżeli cechuje Cię skrupulatność, rzetelność oraz gotowość do rozwoju w obszarze księgowości, mamy dla Ciebie idealną pracę.
Jesteśmy Autoryzowanym Dealerem BMW, który obecnie do swojego Zespołu poszukuje osoby na stanowisko:
ASYSTENT/KA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Bieżąca weryfikacja faktur i innych dokumentów księgowych,
- Księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupu w systemie księgowym,
- Księgowanie wyciągów bankowych,
- Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
- Sporządzanie podstawowych raportów i zestawień.

Oczekiwania:
- Wykształcenie min. średnie,
- Praktyczna obsługa pakietu MS Office,
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- Planowanie i organizacja pracy własnej,
- Praktyczna znajomość systemów SAGE Symfonia (mile widziane),
- Doświadczenie w pracy w dziale finansowo-księgowym (mile widziane).

Po objęciu stanowiska otrzymasz:
- Umowę o pracę od pierwszego miesiąca i stabilne warunki zatrudnienia,
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników (podstawa wraz z systemem premiowym),
- Przyjazną atmosferę i wysokie standardy pracy,
- Elastyczny system benefitów, w ramach którego otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego, ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach,
- Preferencyjne warunki zakupu produktów oferowanych przez Grupę Bednarek,
- ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach,
- Szkolenia oraz możliwości rozwoju zawodowego,
- Możliwość spełnienia ambicji zawodowych w renomowanej firmie, której produkty cieszą się renomą na całym świecie.
CHCESZ WSPÓLNIE Z NAMI DOSTARCZAĆ RADOŚĆ KLIENTOM BMW I WYWOŁYWAĆ UŚMIECH NA ICH TWARZACH?
