Dealer BMW Premium Arena Dobroń.

Jeżeli cechuje Cię skrupulatność, rzetelność oraz gotowość do rozwoju w obszarze księgowości, mamy dla Ciebie idealną pracę.

Jesteśmy Autoryzowanym Dealerem BMW, który obecnie do swojego Zespołu poszukuje osoby na stanowisko:

ASYSTENT/KA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Bieżąca weryfikacja faktur i innych dokumentów księgowych,
  • Księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupu w systemie księgowym,
  • Księgowanie wyciągów bankowych,
  • Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
  • Sporządzanie podstawowych raportów i zestawień.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Praktyczna obsługa pakietu MS Office,
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • Planowanie i organizacja pracy własnej,
  • Praktyczna znajomość systemów SAGE Symfonia (mile widziane),
  • Doświadczenie w pracy w dziale finansowo-księgowym (mile widziane).

Po objęciu stanowiska otrzymasz:

  • Umowę o pracę od pierwszego miesiąca i stabilne warunki zatrudnienia,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników (podstawa wraz z systemem premiowym),
  • Przyjazną atmosferę i wysokie standardy pracy,
  • Elastyczny system benefitów, w ramach którego otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego, ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach,
  • Preferencyjne warunki zakupu produktów oferowanych przez Grupę Bednarek,
  • ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach,
  • Szkolenia oraz możliwości rozwoju zawodowego,
  • Możliwość spełnienia ambicji zawodowych w renomowanej firmie, której produkty cieszą się renomą na całym świecie.

CHCESZ WSPÓLNIE Z NAMI DOSTARCZAĆ RADOŚĆ KLIENTOM BMW I WYWOŁYWAĆ UŚMIECH NA ICH TWARZACH?